Tag ze znalezionymi w domu produktami

Tak sobie dzisiaj myślałam, że chętnie zrobiłabym sobie jakiś tag i przez przypadek natrafiłam na wyzwanie: Lift Summer Crafts. Należy zrobić pracę według podanej mapki oraz wytycznych, którymi było użycie co najmniej trzech produktów znalezionych w domu. Ja swój tag zrobiłam na bazie tekturki po dziurkaczu, którą zabarwiłam tuszami alkoholowymi (te pigmentowe raczej na błyszczącym śliskim papierze nie mają szans, a alkoholowe się trzymają) oraz wykorzystałam: ręcznik papierowy (z którego zrobiłam kwiatek), kawałek takiej siateczki, w którą zapakowany był czosnek, sznurek – dratwa (ostatnio bardzo lubią ją używać na wszelkich pracach) oraz filtr brązowy do ekspresu do kawy (z niego wycięłam listki). Jako, że czas na zgłoszenia jest do dzisiaj do końca dnia, więc szybciorem zgłaszam moją pracę!

tag_recycling_1

tag_recycling_2

tag_recycling_3

Materiały:
tusze alkoholowe,
– Alcohol Blenging Solution,
tusz pigmentowy Fuksja.

Skomentuj

