Ślę wesołe myśli! / Sending happy thoughts!

Ostatnie wyzwanie na Summer Lift Crafts polega na zrobieniu kartki według poniższej mapki:

The last challange at Summer Lift Crafts is to create a card following the given map:

 

1239006_491867030907886_1867815683_n

Ja stworzyłam kartkę, którą właśnie zgłaszam na to wyzwanie. Uff zdążyłam przed Deadlinem! Ja sobie mapkę trochę według własnego uznania obróciłam, bo tak wydawała mi się bardziej pasować moja kompozycja do niej.

I created a card that I am submitting to the challenge. Uff I made it before the deadline! The map was turned over by me, so that my elements fit it.

 

kartka_happy thoughts_01

kartka_happy thoughts_02

kartka_happy thoughts_03

kartka_happy thoughts_04

Wykorzystałam do jej wykonania / I used the following materials to make it:
paper My Dear Watson – UHK,
buttons from Girls pack,
– stamps from Craft Stamper magazine,
Crafter’s Clay Martha Stewart.

Skomentuj

