Inspirowana · Kartka - urodzinowa · Konkurs · Szycie ręczne

Zmiana kodu trójka z przodu! / Change in coding 3 in the beginning!

Hasło: „Zmiana kodu dwójka z przodu” usłyszałam chyba po raz pierwszy w radiowej Trójce, przy okazji zmiany stuletniej, czyli jak miał nadejść rok 2000. Tak bardzo mi się to hasło podoba, że aż użyłam je już po raz drugi na kartce urodzinowej. Po raz pierwszy tutaj. A kartkę zrobiłam specjalnie na konkurs scrap.com.pl, z okazji 30tych urodzin właściciela tego sklepu – Andrzeja. A taka sama zmiana kodowania w tym roku również dla mnie nastąpiła 🙂

The title or saying: „Change in coding 2 in the beginning” I heard for the first time in Polish Radio 3 when the change of millenium happened just before the year 2000. I liked that title so much, that I created a card with it for the second time. The first one you can find here. The card was made especially for the contest on scrap.com.pl – the card for the store’s owner birthday – Andrzej. The same coding change happened also for me this year 🙂

kartka_zmiana_kodu_3_01

kartka_zmiana_kodu_3_02

kartka_zmiana_kodu_3_03

Można tu dostrzec moje ręcznie przeszycia, guziczki tekturowe oraz „3” tekturową pokrytą Crackle Accents.

You can find here my hand sewing, cardstock buttons and „3” number covered with Crackle Accents,

Skomentuj

