Coś małego, pozytywnego / Something small, something positive

Dawno temu kupiłam sobie bazę akrylową znaczek pocztowy. I też tak samo dawno temu pokryłam ją różnymi tuszami alkoholowymi. Spięłam kółeczkiem i zostawiłam. Aż do wczorajszego wieczora, kiedy wpadłam przypomniałam sobie, że tę bazę mam i że mogłabym ją w końcu wykorzystać. Stworzyłam taki mini albumik dla siebie samej, dla kogoś kto na niego popatrzy… z pozytywnym przesłaniem. I zobaczcie co z tego wyszło…

Long time ago I bought this acrylic album which I covered with alcohol inks and actually forgot about it. Yesterday in the evening I got the idea how I could use that one and I made a little album just for me or also for anybody who’ll look at it… with the positive words. Just have a look at it…

 

mini_pozytywnik_01

mini_pozytywnik_02

mini_pozytywnik_03

mini_pozytywnik_04

mini_pozytywnik_06

mini_pozytywnik_05

2 thoughts on “Coś małego, pozytywnego / Something small, something positive

  1. Pingback: W klimacie vintage / In vintage style | Słomiana zapałka

Skomentuj

