Na wyzwanie · nieKartka · Scrapbooking · Szydełkowe

W klimacie vintage / In vintage style

Ostatnio jestem bardzo „na scrapowanie” nastawiona, a dokładnie na tworzenie scrapów. Zrobiłam ostatnio scrap w klimacie, który można by chyba trochę jako vintage określić, na papierach z Graphic45, główne tło stanowi ten papier. Miałam troszkę problem z tym ponieważ papier już wcześniej był lekko pocięty, więc musiałam zrobić trochę patchworku. Dodałam ozdoby z dziurkacza brzegowego w… pajęczynę 😀 Wprawne oko na pewno się dopatrzy. No a poza tym dodałam własnoręcznie robione kwiatki z gazety, które ozdobiłam różyczkami i szydełkowymi kwiatuszkami. A zdjęcia są w pewnym sensie wakacyjnym wspomnieniem, więc zgłaszam tę pracę na Wyzwanie #35 scrap.com.pl (w sumie wszystkie materiały, które wykorzystałam pochodzą właśnie stamtąd).

Recently I am very into scrapbooking, I mean into making layouts to be exact. I made a LO few days ago in so called vintage style I believe with the use of Graphic45 papers, e.g. this one. I had a little problem with that one as actually I had already cut up that paper and I was made to perform some patchwork then. To make it more interesting, I used a border punch with… spiderweb 😀 I am sure that when you’re careful, you’ll see it. Additionally I added also some flowers made from newspaper. The pictures are reminding about vacation, so I submit that layout to the #35 Challenge scrap.com.pl.

scrap_graphic_01

scrap_graphic_02

scrap_graphic_03

scrap_graphic_04
Materiały: /Materials:

papier Olde Curiosity Shoppe,
– dziurkacz Martha Stewart spiderweb,
– szara farba Dabber,
różyczki papierowe,
– kwiatki szydełkowe – domowe 🙂
Skomentuj

