Long time, no see…

I tak jak w tytule, długo oj długo mnie tu nie było. Dużo i za razem mało się dzieje u mnie, co mnie z sukcesem odciąga od bloga i tworzenia niestety. Muszę sobie zorganizować lepsze stanowisko i lepszy plan dnia, a wtedy wszystko powinno działać 🙂

A przybywam, żeby pokazać najnowszą kartkę dla małej dziewczynki z okazji jej piątych urodzin oraz jeszcze jedną kartkę pocztówkę.

As in today’s post title, long time no see… oh long long time. A lot and at the same time very little is happening around me recently but it is enough to disturb and make me not create or post anything on my blog. I need a better work space, better day plan and it should get to normal finally 🙂

I am here today to show a card for a little girl who is soon to become 5-year-old and one a postcard-like card.

 

kartka_5_urodziny_01

kartka_5_urodziny_02

kartka_5_urodziny_03

Kartka prosta w formie, z guziczkami tekturowymi potraktowanymi tuszami różowym i zielonym, na papierze Latarnia Morska – Ulubiona koszula. A misiu to odbitka, która czekała na mnie przeszło dwa lata, żeby ją pokolorowała i w końcu się doczekała. A nawet kwiaty pokolorowałam dwukrotnie, bo te pod spodem też są pokolorowane. A te wierzchnie dodatkowo pokryłam cienką warstwą Crackle Accents.
Tę właśnie kartkę zgłaszam na wyzwanie kartkowe w Craftowym Ogródku.

The card is very simple, with the chipboard buttons coloured with pigment inks, the background is the paper Latarnia Morska – Ulubiona koszula. The teddy bear needed a long time, almost two years to wait to get coloured. The flowers were even twice coloured. The ones in front I covered with Crackle Accents.

 

 

kartka_pocztowka_11

kartka_pocztowka_12

kartka_pocztowka_13

Kartka pocztówka, kolejna już. Tym razem trochę inna, ale ciągle gazetowa. KolorowAnka – mam nadzieję, że te kwiatki nadal tak wyglądają, po przesyłce? 🙂

3 thoughts on “Long time, no see…

  1. tak wyglądają 🙂 OO właśnie mi przypomniałaś o tym stemplu. Fajne pomysl na te kwiatki, przynajmniej się wyróżniają, bo tak na płasko to miałam wrażenie, że się gubią.

  2. Pingback: Jak stworzyć efekt 3D? – mini kurs / How to create a 3D efect? – mini tutorial | Słomiana zapałka

Skomentuj

