Zrób sobie sama tło i cały scrap! / Do it yourself – the whole layout including the paper background!

Sama sobie postawiłam takie właśnie wyzwanie. A wszystko zaczęło się od obejrzenia filmiku zaproponowanego w Wyzwaniu Tutorialowym Scrappo. I właśnie moją pracę chcę zgłosić na to wyzwanie. Ja stworzyłam zaproponowaną tam techniką tło do mojego scrapa, nawet zrobiłam zdjęcie samego tła, żeby było widać co takiego mi wyszło.

I decided to challenge myself this time a bit. It all began after watching the film proposed in Tutorial Challenge from Scrappo. I want to submit my layout to that exact challenge. I created the background for my layout page using the technic from the movie. I even took a photo of the background, so that you can see what exactly I had done.

 

papier_tlo_tuszowe

Najśmieszniejsze jest to, że jak już zrobiłam to tło, to przyznam szczerze, że trochę szkoda było mi je zakrywać zdjęciami i ozdobami itd. Dlatego wybrałam taką formę scrapa z wieloma malutkimi zdjęciami.

The funny thing is that when I had that background ready, actually I didn’t want to cover it „so much” with embellishments and photos. That is why I decided for the following form or map of layout with these little photos.

 

scrap_moje_tlo_1

 

scrap_moje_tlo_2

 

scrap_moje_tlo_3

 

W końcu dodałam trochę chlapnięć (po raz pierwszy w życiu!), guziczki z tekturki i kropelki, a także też po raz pierwszy pastę strukturalną. Praca jak na mnie jest bardzo bardzo „mediowa”, bo jest tu pasta strukturalna i tusze i tusze distress rozmyte wodą jako tło scrapa. A także jest symetryczna i inspirowana kolorami ze zdjęcia z pawiem, to zgłaszam ją na Wyzwanie 13arts.

I finally added some splashes (the first time ever!), cardstock buttons and drops and the structural paste also for the first time. The layout is as made by me with use of many media, you can find here structure paste, inks, distress inks with water as the layout background. The layout is also symetrical and inspired by the colours from the photo with peacock, so I submit it to 13arts Challenge.

 

6 thoughts on “Zrób sobie sama tło i cały scrap! / Do it yourself – the whole layout including the paper background!

  1. Pingback: Wycieczka w różne miejsca na świecie / A trip all over the world | Słomiana zapałka

Skomentuj

