Album · Tusze alkoholowe

Wycieczka w różne miejsca na świecie / A trip all over the world

Taki trochę wyszedł mi dziwaczny album na bazie akrylowej kwiatek, bo spodziewać by się pewnie można czegoś przyjemnego, ładnych kolorów itd. a mi się zachciało ciemnych zieleni i brązu… i to w dodatku w ramach przedstawienia wycieczki do różnych miejsc na świecie? – Nie, nie! Wycieczka tylko do Las Vegas, a tam można zobaczyć właśnie wiele takich różnych miejsc, w których jeszcze do tej pory tak naprawdę okazji być nie miałam. Jak Paryż, Egipt czy Nowy Jork.

I guess a pretty weird album came out with the use of the acrylic album flower. You could expect something more pleasant, pretty colors etc. and I just wanted to use dark greens and brown to show the trip to many different places all over the world? – No, no! The trip was only to Las Vegas and there you can find a lot of different statues etc. from all over the world, where actually I haven’t been to so far, like Paris or Egypt or New York.

 

album_akrylowy_vegas_1

 

album_akrylowy_vegas_2

 

album_akrylowy_vegas_3

 

album_akrylowy_vegas_4

 

album_akrylowy_vegas_5

 

album_akrylowy_vegas_6

 

album_akrylowy_vegas_7

 

album_akrylowy_vegas_8

 

album_akrylowy_vegas_9

 

I jak Wam się podoba taki pomysł? Z fruwającymi świnkami? 🙂

And how do you like the idea? With the flying pigs? 🙂

 

A jako, że trochę poniosłam wodzę wyobraźni tworząc okładkę albumu, to zgłaszam go na Wyzwanie na Scrapki-wyzwaniowo.

As I think I used my imagination a bit when creating the cover of this album, I submit it to Imaginarium Challange.

 

4 thoughts on “Wycieczka w różne miejsca na świecie / A trip all over the world

  1. Jestem zachwycona 😀 Okładka ze świnkami (do których mam wielką słabość 😀 ) jest genialna. Niesamowicie podoba mi się jak częściowo powycinałaś i zaaranżowałaś zdjęcia – w połączeniu z przezroczystością kart cały album wyszedł b. efektownie. Dobór kolorów trochę w klimatach „leśnych”, a nie pustynnych, ale kolory to sprawa gustu 🙂

  2. ja też jestem pod dużym wrażeniem! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek-wyzwaniowo 🙂

Skomentuj

