Wysyłam wspomnienia do… / I am sending the memories to…

No właśnie wysyłam, wysyłam wspomnienia na aż dwóch scrapach! A dokąd? – To trudne pytanie, bo tak fizycznie, to tylko do albumu, a tak poza tym, to w sumie niewiadomo 🙂

Yes, I am sending and sending the memories on my two newest pages! But where? To whom? – That is a really hard question. Phisically I am sending the memories to my layouts album but besides that, it is actually unclear 🙂

scrap_kanion_01

scrap_kanion_02

scrap_kanion_03 scrap_kanion_04

scrap_kanion_05

Tak mi się spodobało wycinanie nożykiem ostatnio, że jak dorwałam się do robienia tego scrapa, to strasznie pocięłam papier- tło, co widać na ostatnim zdjęciu, że w sumie jest „dziurawy”.

Materiały / Materials:
papiery z kolekcji Romantic Melody – Lemonade Stamps,
tusz pigmentowy – brązowy,
– znaczki pocztowe prawdziwe z USA!
– Distress Stain,
różyczki kremowe z 13arts.

A kolejny scrap, to odpowiedź na mojego pierwszego scrapa w życiu! Tym razem użyłam trochę nici, trochę białej farby akrylowej, kalkę, dwa zdjęcia, które przeszyłam i przeszyłam też całego scrapa i kilka innych ozdób. Tak jak się przyglądam, to moje scrapowanie trochę ewoluowało, co nie? 😉

The second page is the answer for my first ever made layout! This time I used some thread, some white acrylic paint, tracing paper, two pictures. I sewed everything and added some other embellishments. As I see my first layout now, I get the impression that my scrapbooking changed a bit, didn’t it? 😉

scrap_sandiego_01

scrap_sandiego_02

scrap_sandiego_03

Materiały / Materials:
drewniany papier z kolekcji Summer Kitchen – Lemonade Stamps,
– biała farba akrylowa,
– kordonki,
biały żelopis,
– różne taśmy washi.
One thought on “Wysyłam wspomnienia do… / I am sending the memories to…

Skomentuj

