Tektura po przeróbce / Cardstock after some alteration

Jakiś czas temu zapisałam sobie zabawę w liftowanie kartki Betik na scrapki.pl. No i w końcu zrobiłam swój lift, choć tak naprawdę to jest taka moja dość luźna chyba inspiracja. Tekturę przerobiłam ją po pudełku z zamówienia, pokryłam pastą strukturalną gruboziarnistą, musiałam sporo czasu odczekać i zaczęłam swoją kompozycję. Kompozycja w sumie jest dość prosta, bo ogranicza się praktycznie do tego głównego kwadratu. Zdjęcie to było dla mnie dość problematyczne, bo kolorami nie pasowało mi do wprowadzania zbyt wielu kolorów na scrapie….

A while ago I saved a page with a lifting project at scrapki.pl. Finally I managed to create my own interpretation, or rather an inspired page based on the Betik’s card. The cardstock I took from an order box and covered it with structural paste, I had to wait a while and then started my own page. The idea of that page is pretty simple, ’cause it bases on the main square. The picture was a bit problematic one for me because of the colors…

 

scrap_julka_czerwona_01

scrap_julka_czerwona_02

scrap_julka_czerwona_03

scrap_julka_czerwona_04

I tym właśnie scrapem zapełniłam cały album na scrapy! Jupi! Pora rozpocząć jakiś nowy!

This is the last page in my scrapbooking album! It’s high time to start a new one!

Materials used:
paper Hopefully 7dotsstudio,
round frame,
– white flowers,
– cardstock from packaging,
white gelpen.
3 thoughts on “Tektura po przeróbce / Cardstock after some alteration

  1. ciekawa interpretacja, w pierwszej chwili myślałam, że zmieszałaś pastę z kaszą jęczmienną ale doczytałam, że to pasa gruboziarnista -fajny efekt powstał:)
    dziękuję za udział w zabawie:)

  2. Rzeczywiście interpretacja dość luźna ale uroku odmówić jej nie można:-)

Skomentuj

