Odwagi! / Be courageous!

W ostatnim poście pisałam o swoim słowie na ten rok, czyli o „odwadze”. Tak się chyba bardziej tym wszystkim przejęłam, że zrobiłam scrap o tym. Powstał on jako lift na to wyzwanie w Art Piaskownicy. Praca do zliftowania bardzo mi się podobała i chciałam, żeby ta moja też miała coś z tego klimatu… A tak poza tym to muszę się przyznać, że po raz pierwszy szyłam na maszynie do szycia! I to na papierze w dodatku! Wrażenia (a przede wszystkim czas realizacji szycia) w porównaniu do tego ręcznego zupełnie odmienne. Daleko mi oczywiście po kilku takich przeszyciach do jakiegoś wymarzonego ideału, ale coś mi się wydaje, że możemy się z maszyną bardziej zaprzyjaźnić i to nie tylko w kwestiach szycia papieru 🙂

Recently I wrote about my one little word for this year which I decided that it’ll be „courage”. I thought even more about it and created a page with that one. The layout was made as the lift project for Art Piaskownica challenge. I really liked the layout to be lifted and wanted that mine also had at least something from that mood…
And by the way I have to confess that I did use the sewing machine for the first time! And… I used it on that page below! The impressions after using it are a lot different than hand sewing. I think there is a huge way or even a highway ahead but I believe we could become friends with this machine 🙂

 

scrap_courage_01

scrap_courage_02

 

scrap_courage_03

 

scrap_courage_04

 

2 thoughts on “Odwagi! / Be courageous!

  1. Pingback: My word for 2015 / Słowo na 2015 | Słomiana zapałka

Skomentuj

