Art Journal – ready, steady, go!

Przed świętami dostałam od KolorowAnki super notes, o ten różowy i przez jakąś chwilę nie miałam na jego wykorzystanie konkretnego pomysłu, ale nagle mnie naszło, że może to być mój pierwszy ART JOURNAL! I w te pędy zaczęłam tworzyć, powstały na razie dwa pierwsze wpisy. Na razie myślę, że będzie on miał dla mnie taką ogólną formę wyrazu, czegoś dla mnie i w sumie tylko dla mnie, więc niekoniecznie wszystko na blogu się pojawi, ale pierwsze dwie strony pokazuję 🙂

Before Xmas I received from KolorowAnka an awesome notebook, this pink one and for a while I did not have a strict idea what kind of use to make it for. But suddenly an idea poped up – my very first ART JOURNAL! Immediately I started creating and created two first pages. Till now I think it will be for me something special, just for me not for anybody else, so most probably not everything is going to be published here but the first two pages for sure 🙂

Tak ozdobiłam przekładkę w moim Journalu:
This is how the separating page look likes in my Journal:

okładka_01

A tu strona pierwsza, która powędruje na wyzwanie Scrapujących Polek o „Wstydzie”.

wstyd_01

 

wstyd_02

 

wstyd_03

A tu strona pt. „Love is in the air”, która to powędruje na Wyzwanie Rapakivi. Serduszka tutaj są zatopione pod Glossy Accents i ograniczone drutem, z tłem gazetowym. Taki mój mały eksperyment!

love_01

 

love_02

6 thoughts on “Art Journal – ready, steady, go!

  1. Ciekawy wpis, oryginalny sposób nawiązania do inspirującego zdjęcia. 🙂
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. 🙂

Skomentuj

