DIY · Na wyzwanie · nieKartka · Przydatne stwory · Szycie maszynowe

Coś z niczego, czyli grzybek na szpilki / Something from nothing

Od bardzo niedawna jestem w posiadaniu maszyny do szycia, a jako że krawcowa ze mnie żadna, jedyne co, to potrafię coś czasem przeszyć ręcznie lub naprawić, ale wcześniej nigdy maszyny nie obsługiwałam, to teraz ciągle znajduję preteksty do tego, żeby coś przeszyć. Na razie to jakieś niewielkie rzeczy + szycie papieru, ale małymi krokami może i ja dojdę do etapu szycia sobie czegoś przydatnego! Tak też chciałam pokazać mój jeden z pierwszych wyrobów (bo pierwszy już był, ale raczej się nie nadaje dla widoku internetu!) jakim jest grzybek na szpilki. Miało być najpierw serduszko, ale doszłam do wniosku, że zrobię grzybek, to będzie mógł stać sobie na biurku i taki trochę ozdobiony, to nawet nie wstyd!

Recently I got a sewing machine but I have never sewn before, the only thingies I can are some simple hand sewing or repairing something really easy. But to be honest I have never used any sewing machine before and this is way it is now an adventure for me. Almost everyday I am now looking for something to sew, some small or little things and of course sewing for scrapbooking 🙂 Today I want to show you my first product (well the very first one was made a week or so ago but I am afraid whole Internet doesn’t want to see it!) which is mushroom for needles. It was supposed to be a heart but then I decided that a mushroom could stand on my desk and it should not be a shame at all!

 

grzybek_na szpilki_03

 

grzybek_na szpilki_04

A podstawa mojego grzybka powstała z tego środka rolki od papieru toaletowego, więc zgłaszam go na Wyzwanie Lemonade Zmieniamy stare w nowe.

The base of the mushroom was made with the use of the inner cardstock from toalet paper, so I submit it to Lemonade Challenge We change old into new.

Materiały:
Lemonade Stamps papier – drewno – mój ulubiony zresztą!,
różyczka,
Lemonade Stamps papier – Summer Kitchen,
– dwa małe kawałki materiału.
One thought on “Coś z niczego, czyli grzybek na szpilki / Something from nothing

Skomentuj

