Marmolada truskawkowa / Strawberry marmelade

I co tutaj ma do robienia marmolada truskawkowa? A to, że się taki wpis znalazł w moim Art Journalu, jak widać lekko mnie wciągnęło takie journalowanie 🙂 A że to trochę takie dla mnie to journaling/ napis ukryłam na białawym tle białym żelopisem! Takie tło od dawna chciałam zrobić, czyli pokryć jakiś papier białą farbą akrylową i jeszcze dodatkowo na to nanieść jakieś elementy przyklejone też pobielone farbą. Zwykle tylko takie efekty podziwiałam, ale tym razem spróbowałam tego sama i powiem Wam, że mi się bardzo taka praca podoba 🙂

What does a strawberry marmelade do here? Hmm, the answer is that is it right now on one of the pages in my Art Journal. As you can see I got more into art journaling, than I would have thought 🙂 The journaling on the page is hidden in this kind of white background written with white gel pen! And the background like this I wanted to create long time ago, I mean covering a patterned paper with white acrylic paint and additionally add some fussy cut elements also covered with white paint. I used to only see and admire such effects but when I tried it myself I think I really really like it 🙂

 

marmolada_01

 

marmolada_02

A tu kolejna moja próba po raz pierwszy, czyli kropelki na truskawkach. / Here is my another trial, the little drops on the stawberries.

marmolada_03

 

marmolada_04

Materiały / Materials:
Lemonade Stamps papier Summer Kitchen,
Lemonade Stamps – Summer Kitchen dodatki,
– White Dabber Paint,
– Glossy Accents,
Stempel Kod Kreskowy
Skomentuj

