Kartka - urodzinowa · Szycie maszynowe

Patchworki / Patchwork

Wspominałam Wam, że od niedawna mam maszynę do szycia? 🙂 A skoro ją mam, to od dawna marzyło mi się zrobienie kartki inspirowanej patchworkiem. Jak trafiliście tu i nie koniecznie wiecie co to takiego ten patchwork, to odsyłam do wikipedii. (Taka mała dygresja mi się rzuciła w oczy jak sprawdziłam wersję polską i angielską definicji, ciekawe że tak niewiele na ten temat na polskiej wersji, polecam więc kliknięcie dodatkowo na link w tekście angielskim poniżej). U mnie kształty zszywane to po prostu kwadraty, więc nic nadzwyczaj trudnego – wydawałoby się z pozoru. W realizacji w cale już tak prosto nie było. Zresztą zobaczcie sami, jak sobie poradziłam na pierwszych dwóch kartkach z takim efektem…

Have I told you recently that I have right now a sewing machine? 🙂 The fact that I have it made me want so badly to make a card inspired by patchwork. If anyhow you’re here and have no idea what patchwork could be, then it would be best to check out Wikipedia’s definition. My shapes are just simple squares, so nothing difficult you’d think. Actually it wasn’t that easy. Anyway just have a look how I managed to do it on my first two cards…

 

kartka_urodzinowa_patchwork_01

 

kartka_urodzinowa_patchwork_02

 

kartka_urodzinowa_patchwork_03

 

kartka_urodzinowa_patchwork_11

 

kartka_urodzinowa_patchwork_12

Druga kartka właściwie była tą pierwszą, która poszła „pod igłę” i na niej pewnie zauważycie problemy, które się mi przydarzyły 🙂 No ale bez popełnienia błędów nie da rady się niczego nauczyć, także ja mam teraz już kilka wniosków jeśli chodzi o szycie zygzakiem na maszynie do szycia. Daleko mi jeszcze do ideału, takiego do jakiego bym dążyła, dlatego sporo treningu różnorakiego muszę sobie jeszcze zadać!

The second card was actually the first one to go „under the needle” and most probably you can point some of the problems which happened to me 🙂 But as all we know without making mistakes you’ll never learn anything really well. For now I have some suggestions for me when it comes to sewing. It is really a long way for me to sew as I would love to do it and that’s why I need a lot of training from now on!

2 thoughts on “Patchworki / Patchwork

  1. Jedna tych fajnych karteczek trafiła w moje ręce. Dziękuję i pozdrawiam.

Skomentuj

