Favorite things Friday · Scrap It Girl · Scrapbooking · Szycie ręczne

A selfie

Sometimes I just take a selfie of me, sometimes I want also the background behind me to be visible, sometimes it is not only me on the selfie 🙂 And today this is the case… Just have a look on my newest page, I even cut out a frame, the polaroid-like one. If I get one day Silhouette Cameo I am going to cut more different figures and everything. Oh, I watched so many projects recently created with the use of that machine, wow! And now I am dreaming 🙂

Czasem robię sobie sama zdjęcie komórką, czasem chcę żeby też tło za mną było widoczne, a czasem nietylko ja jestem na takim zdjęciu 🙂 I o tym właśnie dzisiaj… tylko spójrzcie na mój dzisiejszy scrap, nawet wycięłam ramkę z papieru, taką typu polaroidowskiego. Och, jak kiedyś będę mieć Cameo, to więcej takich wycinanek będę robić. No, tak, tak, naoglądałam się ostatnio różnych projektów stworzonych przy użyciu tej maszynki i jestem zachwycona, wow! I tak sobie marzę 🙂

 

scrap_selfie_01

 

scrap_selfie_02

 

scrap_selfie_03

 

scrap_selfie_04

A few stiches, some embellishments and hand painted title (it was my first trial but I am going to try it again) and this is it.

Kilka przeszyć ręcznych, trochę różnych dodatków oraz ręcznie namalowany tytuł (to była moja pierwsza próba, ale zamierzam zrobić jakąś większą bardziej poważną) i to właśnie cały przepis na scrap.

By the way last Friday of course Favorite Things Friday took place regarding favorite journals and notebooks. Just take a look on Scrap It Girl page and see what did I find as my favorite. And what is yours?

Przy okazji w ostatni piątek oczywiście miał miejsce: Favorite Things Friday z tematatyką o ulubionym kalendarzu, journalu lub notesie. Zobaczcie sami na blog Scrap It Girl, co ja uznałam za ulubione i jakie ulubione rzeczy znalazły dziewczyny z Design Teamu. A jaki jest Twój ulubiony kalendarz lub notes?

Skomentuj

