Kartka - urodzinowa

Brown colors for Birthday / Brązy na urodziny

I used to think that for birthday a very brown card without any other color is a no go. But as usual I changed my mind and decided to create something in brown only with a very little blue… I’ve „hoarded” that idea very long and it was high time to show the world what’s in my head. Just have a look.

Do tej pory uważałam, że na urodziny jakoś całkowicie brązowa kartka to nie to co idzie za tym świętem. Ale jak to zwykle bywa zmieniłam zdanie i zrobiłam kartkę bardzo brązową z jedynie niewielkim dodatkiem niebieskiego… Tak w ogóle to przez tak długi czas chodziła mi po głowie taka kartka, że w końcu musiałam przenieść wyobrażenia do rzeczywistości…

 

kartka_urodzinowa_brązowa_01

 

kartka_urodzinowa_brązowa_02

 

kartka_urodzinowa_brązowa_03

Materials / Materiały:
Lemonade Stamps – Romantic Melody,
Lemonade Stamps – Romantic Melody with notes,
Lemonade Stamps – Summer Kitchen – wood the favorite one,
– Martha Stewart Ribbon loops border punch,
– stickers from Prima Marketing,
flowers from Latarnia Morska.
3 thoughts on “Brown colors for Birthday / Brązy na urodziny

Skomentuj

