Just a round box / Okrągłe pudełko

Even though that my crafty space is right now a bit bigger than it used to be, I still feel there’s a big mess as I don’t have enough place to keep my crafty supplies. What about one more box in which I could store some of my paper roses. I decided to create one… It wasn’t as hard to do it as I thought, so there is a huge chance I will create another one soon 🙂

Mimo, że od jakiegoś czasu moja przestrzeń do tworzenia się powiększyła, to nadal odczuwam dość spory bałagan i brak miejsca na przechowywanie wszystkich mi potrzebnych rzeczy. Zawsze w takim momencie przychodzi mi nowy pomysł na pudełko i tak też było tym razem. Zrobiłam jedno okrągłe w którym będę chować moje papierowe różyczki. A wcale nie było ono takie trudne do zrobienia, jak mi się wydawało, więc istnieje szansa, że jeszcze jakieś powstanie wkrótce 🙂

 

pudełko_okrągłe_01

 

pudełko_okrągłe_02

 

pudełko_okrągłe_03

Materials / Materiały:
– papers from Lemonade Stamps,
– roses from scrap.com.pl.
Skomentuj

