When there’s sunshine / Gdy świeci słońce

When there’s sunshine all I always want is a really nice trip to a new place, to see something beautiful, interesting or just to have fun. This is what my today’s layout is all about. It haven’t used Dabber Paints for a longer time and it was the very high time to use some of them, especially I didn’t have the exact colors matching the Hip Kit Club challenge.

Gdy świeci słońce, jest piękna pogoda, to zawsze to o czym myślę to jakaś ciekawa wycieczka, w ciekawe miejsce, piękne widoki lub po prostu dobra zabawa. O tym właśnie mój dzisiejszy scrap. Nie używałam już dość długo farb typu Dabber Paint, a akurat teraz była do tego okazja, bo nie miałam odpowiednich kolorów dostępnych zgadzających się z moją interpretacją wyzwania Hip Kit Club challenge.

 

scrap_sunshine_01

 

scrap_sunshine_02

 

scrap_sunshine_03

 

scrap_sunshine_04

As you can see again hand painted title by me. I think I like it. Maybe I will even try something bigger one day.

Jak widzicie znów ręcznie malowane napisy przeze mnie. Chyba to polubiłam. Może nawet kiedyś pokuszę się o coś większego.

Materials/ Materiały:
paper Chatka na weekend Latarnia Morska,
– an old ILS paper,
– some also old stickers from Echo Park,
Dabber paints – blue, yellow and pink.
3 thoughts on “When there’s sunshine / Gdy świeci słońce

  1. Świetny scrap. Bardzo fajny układ elementów zastosowałaś. Podziwiam cierpliwość wycinania tylu trójkątów 🙂 A te napisy pieknie pasują do całości 😀

Skomentuj

