Exploding box – a perfect way to give a wedding little gift / Wybuchające pudełko!

Yes, in my opinion an exploding box is the perfect form for a wedding gift and wishes. As we are going soon to attend a wedding, I decided to create one 🙂 Long time ago I made one but after that the only impression last: it took soooo much time to have it done! Yes, it did. But right now I decided to get everything better organised and so it happened and was possible to have it ready withing few hours, I think!

I recently realized that not only people who are familiar with my hobby can visit my blog, I decided to make a short film how does the exploding box work! Let’s have a look.

Wybuchające pudełko od czasu kiedy zobaczyłam takie po raz pierwszy, to według mnie najlepsza forma na mały prezent (np. pieniężny) na ślub. Jako, że wkrótce będziemy na ślubie, postanowiłam stworzyć takie pudełko. Kiedyś już jedno zrobiłam dawno temu, ale jakoś od tamtego czasu się zniechęciłam, bo bardzo długo trwało jego wykonanie. Teraz postanowiłam sobie lepiej pracę zorganizować i tadam! pudełko było gotowe w dwie może dwie i pół godziny!

Tak w ogóle to zdałam sobie ostatnio sprawę z faktu, że na bloga mogą zaglądać nie tylko osoby związane z moim hobby. Dlatego postanowiłam zrobić króciutki filmik o tym, jak działa wybuchające pudełko! Zobaczcie sami.

 

 

 

And of course some of the photos of exploding box much better resolution than the movie 🙂

I oczywiście zdjęcia poniżej eksplodującego pudełka w dużo lepszej jakości niż jakość filmiku 🙂

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

 

SONY DSC

As I used more than 2 materials from Latarnia Morska brand, I submit this box to the newest challange there!

Jako, że do wykonania tego pudełka użyłam nawet więcej niż 2 produktów marki Latarnia Morska, dlatego zgłaszam je na najnowsze wyzwanie Latarniowe.

Products / Produkty to:
cameo zakochana para,
stempel W dniu ślubu,
białe różyczki papierowe.
2 thoughts on “Exploding box – a perfect way to give a wedding little gift / Wybuchające pudełko!

Skomentuj

