Inspirowana · Kartka - bez okazji · Lift · Na wyzwanie

A temptation to lift a card…

Temptation appeared when I saw the newest challenge at Scrap Gang. The challenge is to lift a card made by Latarnia Morska which you can see below and also at her blog here. So I couldn’t just sit and watch, I needed to create something… So let’s have a see at my results 🙂

Pokusa do zrobienia liftu pojawiła się jak tylko zobaczyłam najnowsze wyzwanie w Scrap Gangu. Wyzwanie polega na stworzeniu kartki, która będzie liftem super kartki od Latarnii Morskiej. Oryginał możecie zobaczyć poniżej oraz na jej blogu tutaj. Ja w każdym razie nie mogłam się powstrzymać… musiałam coś stworzyć… Zobaczcie więc co mi z tego wszystkiego wyszło 🙂

And here goes my version:

A oto i moja wersja:

SONY DSC

SONY DSC

Below you can see the original one:

A poniżej superowy oryginał:

kartka_2motyle

Tak więc kartkę zgłaszam na wyzwanie Scrap Gangu. A także na Wyzwanie Latarnii Morskiej, ponieważ użyłam tuszu turkusowego, stempla motylka, tuszu czarnego i jasnobrązowego.

I feel like creating something today, do you too?

A dziś mam znów chęć do tworzenia, a Wy?

4 myśli w temacie “A temptation to lift a card…

  1. Przecudna jest twoja wersja,baaaardzo mi się podoba.

  2. Ale świetna! Przepięknie udało Ci się zachować klimat oryginału 🙂
    Dzięki za wspólne liftowanie ze Scrapgangiem!

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.