Dziecięca · maska · Mixed media · Na wyzwanie · Scrapbooking

Old calendar pictures on my pages / Zdjęcia z kalendarza na moich LOsach

Last year we received a calendar with pictures of little Julia. Really nice ones. But as 2014 is over and I bought a new calendar for current year – this made me come up with an idea „why not create a page with these photos” :))) And so it happened. I still have one more picture, so still one possibility to use a nice picture on my page.

W poprzednim roku w kuchni wisiał kalendarz ze zdjęciami małej Julii. Bardzo ładnymi zdjęciami! No ale jako, że rok 2014 i kupiłam nowy kalendarz na obecny rok, dlatego wpadłam na pomysł czemu by tak nie wykorzystać zdjęć ze starego kalendarza i zrobić z nimi scrapy :)) Pomysł mi się naprawdę bardzo spodobał, że w krótkim czasie zrobiłam dwa scrapy. Jeszcze mam jedno zdjęcie z tej serii, także jest jeszcze pole do popisu.

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

This page was a perfect occasion for me to try my new Distress Inks set and I think they are perfect for inking edges when I am looking for such a „deeper” effect. I submit this page to the Latarnia Morska Challenge, as I used here two Latarnia Morska products: bricks mask and this paper.

Ten scrap to przy okazji była dla mnie super okazja do wypróbowania mojego nowego zestawu tuszy Distress, i mogę stwierdzić tylko jedno, że te tusze są idealne, jeśli potrzebny mi bardziej wyraźny efekt. Tego scrapa zgłaszam też na wyzwanie Latarnii Morskiej, ponieważ użyłam dwóch produktów Latarnia Morska: maska murek oraz papier Chatka na weekend.
And below the other page made with Julia’s photos.

A poniżej kolejny scrap ze zdjęciem Julii.

SONY DSC

 

SONY DSC

 

SONY DSC

 

This time I decided to use my newest mask 12×12″ and one of the mists and add only two fussy cut flowers and that’s all this time. The picture is very beautiful and doesn’t need so many embellishments.

Tym razem zdecydowałam na wykorzystanie mojej najnowszej maski o wielkości 12×12 cali i jednej z mgiełek oraz dwóch wyciętych kwiatów i na tym koniec. Tak ładne zdjęcie nie potrzebuje olbrzymiej ilości ozdób.

2 thoughts on “Old calendar pictures on my pages / Zdjęcia z kalendarza na moich LOsach

  1. Świetny pomysł z wykorzystaniem zdjęć. Piękne i nostalgiczne scrapy – modelka czarująca

Skomentuj

