Pudełko · Scrap It Girl

M letter for challenge / Litera na wyzwanie

This month I am a bit late but as always there’s a new challenge at Scrap It Girl. This time you just need to add: brad, button and bling and that’s it. Below you can see my version. I cut out a box in form of letter „M” using my Silhouette Cameo and added some additional embellishments. I like that idea and what do you think about it? W tym miesiącu mam trochę opóźnienia, ale jak zawsze na blogu Scrap It Girl jest wyzwanie. Tym razem trzeba tylko umieścić na swojej pracy ćwiek, guzik i błyszczący element i możecie zgłaszać swoją pracę na wyzwanie. Poniżej moja propozycja. Ja wycięłam pudełko w kształcie litery M wykorzystując moje Silhouette Cameo i dodałam kilka ozdób i to wszystko. Mi się bardzo podoba taki pomysł, a co Wy o tym sądzicie? SONY DSC       SONY DSC   So I hope to be more active here on my blog, but we’ll see how it goes. Mam nadzieję pojawiać się tu na moim blogu częściej, ale zobaczymy jak to wyjdzie.

Skomentuj

