Szycie jest proste! Opowiastka o moim szyciu

Zaczęło się wszystko dość niedawno, bo około dwóch lat temu dostałam swoją pierwszą maszynę do szycia. Był to temat całkowicie dla mnie obcy, zawsze wydawało mi się to bardzo skomplikowane, żeby samej uszyć cokolwiek. Nieźle radziłam sobie w szyciu ręcznym jeszcze w szkole podstawowej. Nawet raz była taka sytuacja, że pani od techniki nie mogła uwierzyć, że ja sama wykonałam takie precyzyjne stebnowanie jak na maszynie do szycia! (Ach te panie nauczycielki!) Mimo wszystko nigdy nie czułam, że to może w ogóle być to, co mogę robić sama. O tym co takiego sprawiło, że szyję i nawet ubrania przeze mnie uszyte noszę, możecie posłuchać i zobaczyć kilka moich ubraniowych produktów w filmiku na moim kanale na Youtubie. Poza tym jeśli trochę bardziej interesuje Was temat mody, ubrań, to także kilka inspiracji podaję w moim filmiku.
 

W chwili obecnej szycie bardzo mnie pochłonęło i coraz bardziej chcę nauczyć się robić to dobrze, tak żeby nie mieć sobie nic do zarzucenia.
A na koniec chce Wam pokazać jaki już stosik swoich wyrobów posiadam (dodatkowo muszę zaznaczyć, że to nie są wszystkie rzeczy, które przez ostatnie pół roku udało mi się uszyć!):
SONY DSC

Przeze mnie uszyte!

SONY DSC

Przeze mnie uszyte!

 
Poza tym odkąd szyję, dużo wiekszą uwagę przywiązuję do kupowanych ubrań w sklepie. Sprawdzam metki, jakość sciegów, skręcające się szwy oraz inne detale, które jeszcze rok temu były dla mnie całkowicie nieistotne.
 
O szyciu będzie jeszcze sporo na blogu, pokażę Wam m.in. sposoby na szybkie szycie oraz kilka spostrzeżeń od takiego samouka jakim ja jestem J
 
A jak to jest u Was? Jesteście zachęcone do szycia czy raczej kupujecie gotowe ubrania w sklepie?
Skomentuj

