Kartka - świąteczna · Kolorowanka

Kartki bożonarodzeniowe już? / Christmas cards right now?

No i właśnie tak. Zrobiłam już pierwszą kartkę na Boże Narodzenie, a natchnęły mnie do tego zakupy takiego stempla podczas mojej sobotniej wycieczki do Helsinek. A trafiłam tam do takiego super sklepu, w którym była cała masa scrapbookingowych rzeczy i nie tylko. Aż nie wiedziałam w którą stronę patrzeć 🙂

Yes, that’s correct. I’ve made my first card for Christmas and I was inspired by buying this stamp – Tulip Christmas during my trip to Helsinki on Saturday. It happened that I went to such a great store with all needed thingies to scrapbook and not only to scrapbook. I even didn’t know where to look as I wanted to touch and see everything!

 

 

Materiały, które wykorzystałam to: / Materials I used:
super pigment Perfect Pearls w kolorze Mint,
– kredki akwarelowe,
papiery Tulip Christmas,
dziurkacz gałązka.

A stempli mam dość sporo i od razu zabieram się za kolorowanie kolejnych, więc tylko czekajcie na kolejne świąteczne i nie tylko świąteczne kartki!

I have some more stamps and I am going right now to colour them, so stay tuned for other Christmas and not only Christmas crafts!

Jedna myśl w temacie “Kartki bożonarodzeniowe już? / Christmas cards right now?

  1. Piesek w czapce jest odjazdowy;) Wesoła karteluszka:) Tak trzymaj!!!

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.